сряда, 7 март 2012 г.

Eye make-up remover: Nivea vs Garnier

Nivea - the better remover
Garnier
    



    Обичам да си слагам сенки и спирала на очите ..  И да бъда честна, не ми харесваше как Garnier Essentials eye make-up remover отстраняваше грима ми. Трябваше да търкам памучето на очите си, за да може да отстраня грима на 100%. 
     Новият продукт, който реших да пробвам е лосион за отстраняване на грим с двойно действие на NIVEA VISAGE Double Effect Eye Make-Up Remover и мога да кажа, че съм сравнително доволна. Преди употреба трябва да се разклати добре, заради дифузната му формула - безцветна течност на дъното и тъмно синя на върха. Нанасям лосиона на памучен тампон и с няколко движение остранява грима ми. Не ми се налага да трия много силно, но не успявава на 100% да отстрани спиралата в основата на миглите ми. В сравнение със предишният продукт, който използвах, Nivea Visage e фаворитът ми!


      I love having eye shadows and mascara on my eyes .. To be frankly, I didn't like how my Garnier Essentials eye make-up remover removed my make-up :(  I had to rub the cotton оn my eyes, to make it sure it comes off.  
      The new product I decided to give it a try is NIVEA VISAGE Double Effect Eye Make-Up Remover and I can say that I like it very much. Before using the eye make-up remover you have to shake it well, because of its ingredients - a white one on the bottom and a dark blue on the top. I apply the formula on a cotton and with some moves it removes my make up. I don't have to rub very hard but it can't remove completely the mascara of my lashes. Compared to the last product I used Nivea Visage is my new favorite product!


Няма коментари:

Публикуване на коментар